No więc dzisiaj mamy już nareszcie weekend *.*
jezuu , ale się cieszę ; ) co prawda nie będzie on jakoś fajnie spędzony , ale chociaż możemy odpocząć od szkoły , która nas codziennie dobija ; ) Wczoraj po szkole czekałam z Agatą i Kamilem na Agaty mamę , a gdy była 14:45 leciałam z Kwasem szybko do Tesco , gdzie czekał już Michał z Michałem < wolontariat > . Przyszedł Pityn i te 3 godziny w miarę zleciały ; D . Potem do domu , Kamil mnie odprowadził ; * . Zrobiłam nam bułki z twarożkiem i pożegnałam się z nim , ponieważ jechałam do babci ; D u babci jak zwykle w necie , nic nadzwyczajnego ; ) . Potem o 21 z mamą na karaokee ! Tam beka jak nic . Ponieważ prawie wszystkie stoliki były zajęte , na środku sali tańczyła pijana starsza pani , która nie dość , że fałszowała , to jeszcze mówiła do wszystkich " dajecie , śpiewamy ' hahahah XD . Było w miarę , napewno lepiej niż w piątek tydzień temu , na serio ! ; ) Boli mnie głowa , mam katar . mimo to daje radę , chociaż ledwo stoję na nogach . O 00:30 byłam w domu i zaraz poszłam spać ; ) . Dzisiaj wstałam chyba o 10:25 . Nie chciało mi się wstawać , więc zaczęłam turlać się po łóżku .. Wkońcu się ubrałam , zjadłam płatki i ogarnęłam w pokoju . Weszłam na neta i właśnie tak sobie siedzę . xd ; ) . O 21 do jutra rana jadę sobie do babci , bo Wujek ,Ciocia i Kuzyn Sebastian wrócili dzisiaj z Dani ! <3 słodko ! Zdjęcia mam , jakie mam .
te dwa ostatnie są bardzo śmieszne , mimo to , podobają mi się ; ) a Wam ? ; *
Życzę Wam wszystkim miłego dnia ; ) Papa <3

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz