niedziela, 30 września 2012

brrrrr ; x

czeeść Wam kochani ; *
muszę Wam powiedzieć , że mamy już jesień ! Kiedy mamy jesień , fajnie jest wychodzić na zdjęcia , ponieważ wychodzą one takie artystyczne , co mi bardzo się podoba ; ) . Polecam sesje w parkach jesienią !! ; ) . Mamy niedziele , co oznacza , że jutro poniedziałek i znowu szkoła ; < . Minusem jest jeszcze to , że w ten dzień mam sprawdzian z angielskiego i prawdopodobnie z historii o czym się przed chwilą dowiedziałam . Mam dość ! . Nudzi im się czy co . ? Wczoraj dzień spędziłam w domu , no i wieczorkiem do babci ^^ . Dzisiaj też spędzam Go w domu , ponieważ nie chce mi się nigdzie wychodzić , do tego nawet nie ma z kim ; d . Co prawda , Kamil chciał wyjść o 18 , ale nie wiem co to będzie . :D dzisiaj z moim humorem jest już lepiej , naprawdę . Chociaż nadal mam żal do jednej osoby przez którą jestem ciągle okłamywana .. ale ona nadal swoje . Prowadzę teraz konwersację z mateuszem i paulą na fejsie bo kłócą się o niemców i niemki ; d . Jutro na 8 i 7 lekcji , po lekcjach do taty ! : D We wtorek z Niki na dwór a środa będzie spędzona w Grucznie ; ) .


ta po prawej to moja wychowawczyni  - Weronika Zielińska ; > .

sobota, 29 września 2012

weekend !

No więc dzisiaj mamy już nareszcie weekend *.*
jezuu , ale się cieszę ; ) co prawda nie będzie on jakoś fajnie spędzony , ale chociaż możemy odpocząć od szkoły , która nas codziennie dobija ; ) Wczoraj po szkole czekałam z Agatą i Kamilem na Agaty mamę , a gdy była 14:45 leciałam z Kwasem szybko do Tesco , gdzie czekał już Michał z Michałem < wolontariat > . Przyszedł Pityn i te 3 godziny w miarę zleciały ; D . Potem do domu , Kamil mnie odprowadził ; * . Zrobiłam nam bułki z twarożkiem i pożegnałam się z nim , ponieważ jechałam do babci ; D u babci jak zwykle w necie , nic nadzwyczajnego ; ) . Potem o 21 z mamą na karaokee ! Tam beka jak nic . Ponieważ prawie wszystkie stoliki były zajęte , na środku sali tańczyła pijana starsza pani , która nie dość , że fałszowała , to jeszcze mówiła do wszystkich " dajecie , śpiewamy ' hahahah XD . Było w miarę , napewno lepiej niż w piątek tydzień temu , na serio ! ; ) Boli mnie głowa , mam katar . mimo to daje radę , chociaż ledwo stoję na nogach . O 00:30 byłam w domu i zaraz poszłam spać ; ) . Dzisiaj wstałam chyba o 10:25 . Nie chciało mi się wstawać , więc zaczęłam turlać się po łóżku .. Wkońcu się ubrałam , zjadłam płatki i ogarnęłam w pokoju . Weszłam na neta i właśnie tak sobie siedzę . xd ; ) . O 21 do jutra rana jadę sobie do babci , bo Wujek ,Ciocia i Kuzyn Sebastian wrócili dzisiaj z Dani ! <3 słodko ! Zdjęcia mam , jakie mam .







te dwa ostatnie są bardzo śmieszne , mimo to , podobają mi się ; ) a Wam ? ; *

Życzę Wam wszystkim miłego dnia ; ) Papa <3

poniedziałek, 24 września 2012

miłe spotkanie ♥

cześć kochani
przepraszam , że dzisiaj tak późno piszę ale cały dzień byłam zajęta ; )
w skrócie opowiem Wam co się działo ! ; )
Lekcje jak zwykle na 8 , nic nadzwyczajnego . Po lekcjach , wraz z Klaudią , Roksaną , Ewą , Darią i Kamilem poszliśmy na plac koło szkoły i zabawialiśmy się jak małe dzieci ! ; )
w między czasie Klaudia pożyczyła mi bejzbolówkę , no i Kwasowi wzięłam bluze : D
kiedy dziewczyny pojechały , a Kwas poszedł do domu , spotkaliśmy Piotrka i chwilę z nim pogadaliśmy !
Nakusił nas abyśmy poszli z nim do 7 no i poszliśmy : ) tam jeździłam na rowerze Dawida oraz Kacpra i wzięłam Kajtkowi czapkę ; D podoba mi się ; *
około 17 byłam w domu i poszłam z mamą do Poolo po zakupy ; D przed blokiem czekał na mnie Kamil oraz Roksana . Wzięłam chrupki kukurydziane i ruszyliśmy na orlik , gdzie spotkaliśmy Orzecha
Graliśmy w piłkę ( siatka , noga , kosz ) , jedlismy orzechy , Kwas i Roki nosili mnie na barana , jeżdżenie rowerem i wiele innych XD opisałabym dzisiejszy dzień ze szczegółami ale muszę iść spać ; c
nie mam zdjęć za co przepraszam !
to ja lece ,, pa

sobota, 22 września 2012

przyjaciele to rodzina ♥

cześć Wam robaczki kochane ; *

Więc zaczął się weekend ! cieszę się .. wkońcu odpocznę od tych sprawdzianów diagnostycznych i kartkówek , bo można szału dostać . Pogoda nie jest zbyt ciekawa : c wczoraj miałam plany , żeby wyjść na dwór z Michałem , Michałem , Kamilem , Piotrkiem , Kamilą i Roksaną , ale jak zwykle wszyscy mnie olali .. no cóż , taka rola przyjaciół , nie .? Ogólnie nie mam jakoś humoru , nie wiem z jakiej paki bo humorkiem to ja zawsze tryskam , a szczególnie na lekcjach . Cieszę się bo dostałam dwa plusy z niemieckiego i Puchu Chenzap : D to w następny piątek i sobotę lecimy na wolontariat podbijać świat do biedronki ; D z Michałem , Michałem i może Roksaną ; > . no cóż , zapisałam się więc trzeba by było iść : c XD zastanawiam się po co anonimki na asku pytają mnie np. " słyszałaś że wiktoria u . chodzi z Jakubem Bednarskim " . Nie obchodzi mnie to -,- Przepraszam , że piszę Wam od dupy tu cokolwiek , ale nie wychodzę z nikim na dwór , nic się nie dzieje .. sama się sobie dziwie , że w ogóle wzięłam się za pisanie tego posta . Miałam spotkać sie na chwilę z Anią , ale oczywiście ona nie może . ! ; / Wczoraj byłam sobie na karaoke w Trojanie XD i śpiewała Melisa ; * z koleżankami swoimi . Ja śpiewałam w tłumie i jadłam lizaki oraz śmiałam się z byle czego . Jeśli porównam mój dzisiejszy humor do wczorajszego to jest wieeelka różnica , masakra  . Nic mnie nie cieszy ale luz . Mam nadzieję ,  że jedyne z czego będę się dzisiaj cieszyła to spotkanie z Babcią , bo jedziemy dzisiaj do Lsk i pójdę na rower i podzwonie do ludzi żeby sobie z nimi pogadać bo nie wytrzymam więcej bez moich ludzi . ;c a jeśli chodzi o nazwę dzisiejszego posta .. to uważam ,  że przyjaciele to nierozłomna część rodziny .. Kiedy Ci coś dolega , kiedy jesteś smutna , zawsze możesz się do nich zwrócić . Nie zawsze muszą pomóc , ale zawsze wysłuchają ^^ Ciesze się , że jestem otoczona tak wspaniałyśmi osobami . < 3 i chciałam podziękować Ani Ł , że uważa mnie za przyjaciółkę , bo bez niej życie nie miało by sensu ; * Ogólnie to wspomnienia wracają , z tych miłych chwil , spędzonych z Tatą i mamą , ludźmi , którzy odeszli : c 
nie zanudzam Wam więcej i daję zdj . z różnych dworów , bo z tego miesiąca , nie mam zupełnie nic .. + niektóre zdj . może już są .. ale brak zdjęć   ; x






dziękuję Wam wszystkich za uwagę : )
Miłego dnia Wam życzę < 33333
Paaa ; *

środa, 19 września 2012

Sprawdziany i pierwsze oceny ; d

Czeeeeeść Wam kochani ; * .
Więc jestem już w domu , na szczęście dzisiaj środa , dwa dni i znów weekend ; ) Jej jak ja się cieszę ! dlaczego . ? przez tytuł dzisiejszego posta . W szkole napisałam już co najmniej 6 sprawdzianów i jedną kartkówkę ! mam dość . Dopiero początek roku a oni już sprawdziany diagnostyczne .. masakra . Ogólnie w szkole jest dobrze . Moje dotychczasowe oceny to 5 , 5 , 4 + , 4 + no i niestety 2 ; / a 2 to ze sprawdzianu z przyrody , tak źle mi poszło bo dała tematy których jeszcze nie omawialiśmy .. no ale cóż , żyję się dalej mam nadzieję że się poprawie ; ) Przerwy spędzam bardzo fajnie , z Balą , Dominiką , Darią , Roksaną , Kamilem , Justyną , Alicją , Kasią ( czasem ) , Kamilą ; * . Dzisiaj miałam 6 lekcji .. a w zasadzie 5 bo zaspałam na 1 lekcje , biologie . xd takie tam małe szczęście . W drodze do szkoły cała zmokłam . ! Lał deszcz , a ja powiedziałam mamie że bez parasola się obejdzie , ale raczej się nie obeszło skoro woda kapała mi z włosów , kurtki i plecaka ( ? ) o 17 idę do Ani z nią pogadać więc będą zdj . ; )


No to papa ; *

poniedziałek, 10 września 2012

nareszcie ciepło !! ♥

Cześć Wam
Nareszcie zrobiło się jakoś cieplej . ! z jednej strony to bardzooo dobrze , a z drugiej źle . Bo mamy wf z Panem Kułakowskim ( tak się chyba piszę jego nazwisko ) , i on karze nam robić 5 kółek !! i wtedy jest naam bardzo ciepło , dlatego z tej strony źle .. a dobrze , bo można chodzić na spodenkach i krótkich rękawkach . Dzisiaj zaczął się nowy tydzień szkolny . W weekend byłam w Łodzi na gościnie i było super oprócz tego że miałam gorączkę -.- i katar . ale już jest lepiej , tylko biorę tabletki na gardło , chociaż nie boli mnie aż tak . Do szkoły miałam na 8 , godzina wychowawcza , angielski , matematyka , polski , etyka , wf i historia . ; ) nie było aż tak źle , na szczęście jutro tych lekcji mam 6 i może pójdę z kimś na dwór , bo teraz prawie wgl . nie wychodzę , a szkoda . ;d Szkoda , że nie widzę się wogóle z Anią w szkole ; c , to znaczy WIDZĘ SIĘ z nią , co tam i wgl . ale żeby rozwinąć coś , pogadać więcej to nie ma zbytnio czasu , ponieważ ona spędza czas ze swoimi , a ja ze swoimi . Poznałam w klasie fajne dziewczyny : Eliza ; * Maja ; * Magda ; * Kornelia ; * i Dorota ; * . można z nimi super pogadać , a na lekcjach największą beke robi nam Jowa . ; * :D moim najlepszym nauczycielem jest chyba Pani Urszula Świderska z niemieckiego ♥ i Pan Jan Omilian z fizyki ♥ . Pan jest bardzo śmieszny i robi śmieszne rzeczy , aż śmiać na głos się chce . !! No cóż , jestem tu coraz rzadziej , ale kiedy będzie możliwość , będę pisała ; ) Nie mam niestety zdj :C
no to papa . = d