Cześć kochani . ; *
Na początku dzisiejszej notki , chciałabym bardzo podziękować w postępach , ponieważ mam już 4 komentarze = > . Dodawajcie się do obserwatorów , i dawajcie mój link swoim znajomym aby i oni dodawali się do mnie , będę BARDZO wdzięczna ; ) . Dzisiaj wstałam parę minut po godzinie 11 i odrazu wzięłam się za wielkie sprzątanie w swoim pokoju . Nie było łatwo . Ogl . przepraszam , że znów opuszczam się z pisaniem , ale raz nie mogę wejść , raz mi się nie chce i takie tam . x d nie pisałam również dlatego że nie miałam dla kogo , więc nie opłacało się . ale dzięki temu , że komentujecie mi już notki , będę pisała je codziennie . Pisałam właśnie na konwersacji z moją kuzynką - Klaudią ; * i przyjaciółką - Anią <3 . Jutro raczej spotykam się z Nicole , lub Oliwią Gałkowską i idziemy na dwór , ale niewiem czy to wypali ahhaha ;d . Nicole jest na mnie obrażona .. i Oliwka chyba teeż ; c . Ogólnie nic sie nie dzieje , więc nie mam co pisać ; ) . dzisiaj może jeszcze wieczorkiem na dwór z roki < 3 ale to zależy czy ona wyjdzie i może wieczorkiem anka wyjdzie ; * . Ogólnie planujemy nockę ; D ej ania zapytaj się czy ja mogę do cb . na nockę wbić a następnego dnia ty z Olą u mnie co ? ; D hahhaha ; * . a i MAM NUTELLE <3 hahahah XD . naprawdę niewiem co pisać . może to że jest bardzooo ciepłoo i duszno ? -,- dlatego wolę wychodzić wieczorem . ! masakra -,- miałam jechać z mamą po przybory szkolne ale nie wyszło -,- pojadę w inny dzień ; ) czy ja mam zdj jakieś na tym kompie ? ; o
rok temu z Wakacji w Danii . < 3 nie mam innych zdj . -,-
notka juro będzie , obiecujęęę . ; *
Miłego dnia wszystkim . cześć.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz