środa, 29 sierpnia 2012

ostatni tydzień ^^

Hejjjj . < 3 ; ))
Przepraszam że znów nie pisałam bloga , ale nic sie nie działo hahah : D
w sobotę byłam na dworze z Roki <3 i Anią <3 i robiłyśmy zdjęcia , filmiki i takie tam = D . a jak byłyśmy koło Kauflanda , to Ani jak zawsze odbijało , hahah i szła i machała nogami i do rynny szyldu wleciał jej but . ! ja się śmiałam jak nie wiem co , roki też , a ania z początku śmiała się z nami , ale potem posmutniała . poszłam z roki do kauflanda i kupiłyśmy chrupki , picie oraz wafelka . i poszłyśmy za kaufland gdzie rzucałyśmy piciem , ja się wygłupiałam , jadłam ślimaki i stawałam na głowie haha . jeśli chcecie zobaczyć ten filmik to tu można , u Ani na blogu < http://niusiaa.blogspot.com/ > hahah <3 bardzo miło wspominam ten dzień . o 21 poszłam z Roki na orlik i koło pajęczyny jest takie coś wiszące do zjeżdżania i pomyślałam , że zjadę z tego razem z roki , tak jak zjeżdżałam z anią robiąc TURBODYMOMENA XD . i spadłam stamdąt . xd i mam zdarte kolana . hahah . a od wczoraj do piatku jestem u babci , bo mama wyjechała a ja wolałam być tuu = p . teraz siedzę i oglądam Austin i Ally  ; * . i siedzę na kompie a tam nk , fejs , gadu i blog = d
Byłam jeździć na rowerze bez trzymanki i nawet mi wychodziło . zostawiam Wam zdj . <33






wszystkie od Ani z bloga , bo ja nie miałam żadnych zdjęć , heh = D , a teraz jakieś z webcam toy robionych na poczekaniuu : D


jedno , bo jestem nieogarnięta hahahah = D .

MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM ; ) <3

piątek, 24 sierpnia 2012

deczczowo na reszte wakacji .

hej .

dzisiaj zaczęło padać . ! te ostatnie 4 dni były takie ładne , a dzisiaj nagle chlapnął niespodniewanie deszcz .
Wczoraj postanowiłam , że dzisiaj nie będę się nudziła , ale przez tą pogodę tak było , więc nie mam co opisać  . notka dzisiaj taka .
                                                                       żegnajcie .

czwartek, 23 sierpnia 2012

barki , plaża , barki co ? ;d

cześć Wam wszystkim . ; )
Tak jak pisałam , notka będzie na 100 % więc jest pomimo tego że zamulam . ;d
Dzisiaj miło spędzony dzień , bo najpierw pojechałam do babci , gdzie siedziałam na kompie i zjadłam rosół . mm , moja babcia to najlepsza kucharka pod słońcem ♥  . ! hahaha ; D . Byłam u babci od 12-14 i było fajnie . ; ) Potem do domu , siedzenie . głównie nuda , z nikim z mojego otoczenia nie wyszłam na dwór , a chciałam bo ostatnimi czasy bardzo się rozleniwiłam . -,- nic mi się nie chce , masakra . ! jakoś po 16 pojechałam do Deczna , z Julciałką , jej tatą i jej babcią ; * hhhaha . Było śmiesznie ale fajnie - dzisiaj mi się podobało . ! o 19 do baru . jedzenie zupy warzywnej , kurczaka , lodów oraz gofrów . mmmmmm < 3 polecam to uczucie hahah ♥ . oczywiście zapomniałam zrobić zakupów i za to mama nie ma humoru -,- Zasmakowały mi cukierki tuuti frutii ; ) . jutro chyba z roki , lub anią , lub krystianem i michałem . się coś wymyśli , nie mam zamiaru się w domu nudzić , to jest gwarantowane . ! mam ochotę iść jakąś zgraną ekipą do deczna ale brakuje i ekipy i deczna . xd no a zdjęcia dzisiaj będą ale jakieś z rok temu , nowe muszę pościągać albo porobić , wiecie .

                                         to raczej już miałam " inspiracją szczęścia jest uśmiech "
                                                 Spongebob - Klaudia , Sebastian Dania 2011 .
                                                              Sebaa Sebaa Sebaa ; *

Dziękuję za uwagę , ale raczej idę spać . Dobranoc Wam . ; *

środa, 22 sierpnia 2012

dziękuję Wam . ! ; *

Cześć kochani . ; *
Na początku dzisiejszej notki , chciałabym bardzo podziękować w postępach , ponieważ mam już 4 komentarze = > . Dodawajcie się do obserwatorów , i dawajcie mój link swoim znajomym aby i oni dodawali się do mnie , będę BARDZO wdzięczna ; ) . Dzisiaj wstałam parę minut po godzinie 11 i odrazu wzięłam się za wielkie sprzątanie w swoim pokoju . Nie było łatwo . Ogl . przepraszam , że znów opuszczam się z pisaniem , ale raz nie mogę wejść , raz mi się nie chce i takie tam . x d nie pisałam również dlatego że nie miałam dla kogo , więc nie opłacało się . ale dzięki temu , że komentujecie mi już notki , będę pisała je codziennie . Pisałam właśnie na konwersacji z moją kuzynką - Klaudią ; * i przyjaciółką - Anią <3 . Jutro raczej spotykam się z Nicole , lub Oliwią Gałkowską i idziemy na dwór , ale niewiem czy to wypali ahhaha ;d . Nicole jest na mnie obrażona .. i Oliwka chyba teeż ; c . Ogólnie nic sie nie dzieje , więc nie mam co pisać ; ) . dzisiaj może jeszcze wieczorkiem na dwór z roki < 3 ale to zależy czy ona wyjdzie i może wieczorkiem anka wyjdzie ; * . Ogólnie planujemy nockę ; D ej ania zapytaj się czy ja mogę do cb . na nockę wbić a następnego dnia ty z Olą u mnie co ? ; D hahhaha ; * . a i MAM NUTELLE <3 hahahah XD . naprawdę niewiem co pisać . może to że jest bardzooo ciepłoo i duszno ? -,- dlatego wolę wychodzić wieczorem . ! masakra -,- miałam jechać z mamą po przybory szkolne ale nie wyszło -,- pojadę w inny dzień ; ) czy ja mam zdj jakieś na tym kompie  ? ; o


rok temu z Wakacji w Danii . < 3 nie mam innych zdj . -,-
notka juro będzie , obiecujęęę . ; *
Miłego dnia wszystkim . cześć.

niedziela, 19 sierpnia 2012

Witam Was wszystkich , którzy od czasu do czasu czytają mojego bloga . ; *
mam 2 prośby dla Was . Pierwsza ! . Czy moglibyście dodawać się do obserwatorów ? . ze swojej strony mogę obiecać komentowanie Wam notek oraz dodawanie się również . Byłabym bardzo wdzięczna . ; ) Druga ! . Mam aska , i jeśli byście mogli , prosiłabym o różne pytania , także byłabym wdzięczna . tu , właśnie tutaj daje link Wamm . [ http://ask.fm/czaajkaa ] PYTAJCIE ; * . Więc dzisiaj wstałam chwilę przed godziną 11 i poszłam do kuchni . mama mnie zszokowała pewną wiadomością -,- nadal jestem w szoku !! . ale jak już to pytajcie na asku , fb lub nk czy gg . Nie zdążyłam pożegnać się z gośćmi z Danii . No ale cóż , spotkamy się za 3 tygodnie , znów w pełnym składzie . O 12:45 poszłam razem z mamą , babcią , Klaudią oraz Wujkiem Rafałem na stację , ponieważ wujek z kuzynką wracali do Łodzi ; < . ej no wszyscy pojechali , nie zgadzam się , aaaaaa . ! wróciłam i oglądałam z mamą tv . a teraz cały czas siedzę na komputerze ! . Wracam dzisiaj do Świecia , i spotykam się z roki < 3 jeśli będzie mogła wyjść o 21 . ;d hahhahaha . Jutro od rana będzie spotykanie się i nadrabianie straconego czasu . o 10-14 widzę się z Gałcią ; D ; * mrr ; * kocham ją . ! <3 od 14-17 widzę się z Anią < 3 i Olką < 3 i pójdziemy pewnie na sesje bo aniszynuuś będzie chciał , ale też ja nie gardzę takimi sprawami . xd a od 17-19 chyba z krystianem , ale nie chce z nim iść , więc będę pewnie dłużej z olką i anią hahah . xd a o 19 idę z roki , bo ona zawsze może wyjść , mmm . ; * no cóż , pewnie opuszczę się z pisaniem bloga , bo w domu nie mam szybkiego kompa -,- więc przepraszam ..
+ ANIA POLEĆ MÓJ BLOGG ! XDD < 3
hahahahahahahhaah . Jakieś zdj . ? no okej , okej ; *







sesyjcia z dusią ; *

wtorek, 14 sierpnia 2012

sesja . ; *

` Witam Was kochani czytelnicy ; )
Wybaczcie , że znów opuszczam pisanie mojego bloga , ale nie mam czasu oraz zawsze zapominam o pisaniu . Oczywiście , staram się pamiętać , ale jak to ze mną nic nie wychodzi ;d . Dzisiaj w nocy niezbyt mogłam zasnąć , więc napisałam esy do Ani ; * hahah , ale bateria się rozładowała a Klaudii ładowarka szwankuje -.- Wstałam około godziny 12 ; * . Przywitałam się z mamą ale nie chciało mi się. xdd . Ogarnęłam pokój i się ubrałam . Na obiad ogórkowa , omniomniom . ; * hahah . a  skąd nazwa mojej dzisiejszej notki ? . Miałam sesje z kuzynką , więc zdj . dzisiaj napewno będą . Ja oglądam nie ma to jak hotel i własnie dostałam czekoladę *_* 
Dobra , nie chce mi się pisać . Zdjęcia < 33








Dzisiaj pójdziemy na prawdziwszą sesję i będzie na jutro mnóstwo fott . ;d . < 3

sobota, 11 sierpnia 2012

` nieco ładniejsza pogoda < 3

Witam Was wszystkich , wrrrrr < 3
Dzisiaj wstałam po 12 , dlatego że zasnęłam po 2 , przymuliło mnie , a chciałam zrobić nockę z kuzynką ; *
Tak , jak obiecała nam babcia , wraz z Klaudią zrobiłyśmy babeczki . O dziwoo wyszły nam , a przepis był z bestów ; o Pyszne , a szczególnie dlatego , że są z bitą śmietaną i posypane potartą czekoladą *.*
Nie mogę doczekać się sobotyy , dlatego że rodzina organizuje pożegnanie lata i zjeżdża się cała rodzina ; *
Dania , Łódź , Sierosław , Gródek i Świecie ; *
Będą wszyscy oprócz Cioci Agi ; < ale mam nadzieję że i tak miło spędzimy ten czass hahah ; D
Już dzisiaj , poprawia nam się pogoda .. nie za wiele , ale poprawia ; d
miałam dzisiaj okropny sen . Jeśli chcecie się dowiedzieć jaki , piszcie na fb , tl lub nk ; ) ale nie mówię że napewno Wam go opowiem ; d . ; * był koszmarny -,-
Cóż .. miałam pisać bloga codziennie a się opuściłam -,-
Byłam pod namiotem z Sally , Olką i Anką <3 i było super ; *
O 16 spotkałyśmy się wszystkie 3 koło Kauflanda z bratem Sary - Olafem i poszłyśmy zaszaleć . xdd
Kupiłyśmy frytki , aby mieć na kolację i słodycze , poczym poszłyśmy do mnie po bagaże .. 
to znaczy poszłam ja a oni do polo po resztę słodyczy . Padało JAK NIE WIEM COOO !!! AAAA  ; p
wkurza mnie taka pogoda . U Sally , po frytkach poszłyśmy do namiotuu ; p tam beka na maxa , malowanie twarzy , jedzenie słodyczy śmianie się i wgl ; D hahahah . < 3 
kocham Te laski , omniomniomniomniomiomniomn . <333333333333333333
Innego dnia byłam na 3 dni u Oliwi ; * ale nie opiszę bo mi się nie chce a to piszę tylko dla ani ;d
Jestem u babci i przyrzekam Wam że od dzisiaj notki będą codziennieee ! 
Jutro z Klaudią i Paulą < 3 i może dołączy Amela ; *
dałabym wam zdj . ale nie mam jak , a zresztą muszę iść -,-
obiecuję że jutro dam Wam kupę zdj. bez notki : D 
Papapapapappapapapapapapappapapaapapapapapapapapappapapapapapa ; *

środa, 1 sierpnia 2012

` Klaudia , Klaudia , Klaudia , Klaudia . < 3

` Cześć , witam , czołem ; * .
Wstałam dzisiaj o godzinie 10 , poszukując mojego nr . telefonu ! . Wpadł mi pod łóżko kuźde ! *.* Masakra , jaka tragedia ; D . od samego rana pomagałam babci obierać jabłka ; D . Spieszę się , dopiszę coś później . cZeść .