poniedziałek, 30 lipca 2012

` Żyj jakby to był ostatni twój dzień . ; *

` Cześć Wszystkim ! . Jestem nieco zaskoczona , ponieważ humor dopisuje mi dzisiaj świetnie , co nie często się zdarza . ! Wstałam dzisiaj , parę minut po godzinie 11 , trochę smutna , odjazdem Cioci i Wujka do Łodzi bez pożegnania ; < . No ale fakt .. nie wstałabym o 6:30 :D . Posprzątałam u babci w pokoju co zajęło mi bardzo mało czasu ; o . Kiedy oni byli w PKO . ohohoho . Oglądałam chwilę tv poczym siedziałam w kompie . Z pracy przyszedł mój kuzyn ; ) Bartek ; * . i zjadł z nami pomidorówkę z ryżem . Teraz jest już po obiedzie nareszcie :D ja siedzę w kompie ogladając różne stroki w necie a kuzynka Klaudia je płatki z jogurtem . o.o - ona jest dziwna dziewka :D . ; o Teraz dodam parę zdjęć pociąganych z neta . ! ; o Nie mam swoich ; p . + W piątek być może do Oliwci . <3 a w niedzielę do Świecia nareszcie  . <33 i na dwór z różnymi osobami . <33 ! i resztę wakacji raczej tam . <3 ; * . No to zdjęcia :D

                                                    z listkiem , podoba mi się . ; 3

                                                           Babci tel . ; o
                                                   Klaudia i Sebastian <3 moi ; *
                                                   Olcia , Anka <3 kocham moje laski ; *

Kończę <3 . Paaa ; *

niedziela, 29 lipca 2012

` Pożegnanie ; c

` Cześć . Odrazu chciałam Was przeprosić , ponieważ wczoraj nie opisałam bloga , bo nie miałam czasu zbytnio , ponieważ dużo się działo . Około godziny 14 pojechaliśmy do Jeżewa nad Jezioro , i Wujek z drugim wujkiem wyrzucali mnie w powietrze do wody , hahah :D . było strasznie fajnie ; ) Niestety raz wyrzucili mnie tam gdzie nie miałam gruntu -.- i napiłam się trochę wody ponieważ nie zdążyłam zareagować . hahah :D Potem do domku i zabawa na podwórku i wgl. beka tam . xd Potem poszłam się kąpać i do Cioci i Wujka do domu na górę hahahha . Tam beka dlatego nie opisywałam bloga ; c . Dzisiaj musiałam pożegnać się z Wujkiem , Ciocią i Kuzynem , którzy wracali do Danii z urlopu ! -.- ; c smutno mi było a jeszcze bardziej jest , kiedy myślę że jutro będę musiała pożegnać wujka i ciocię jadących do Łodzi ; c . Ale przynajmniej zostaje moja Kuzynka Klaudia <3 i mam nadzieję że jakoś miło spędzę z nią czas ; ) Mam trochę pieniędzy i zastanawiam się jaki kolor szamponetki kupić .. hm ! . Muszę jeszcze to przemyśleć . Trzeba się kiedyś do csw . wybrać i spotkać z Oliwia , Alicją , Wicią , Mariką , Roksaną , Anią i Olą . <3 Od 2 chyba do Gruczna jadę do 7 czy tam 8 ; * będzie beka . <3 Hahahahahah :D ale narazie już kończę .Trochę zdjęć wrzucę wieczorkiem ; * Pa . < 3

piątek, 27 lipca 2012

` Jedziemy nad jezioro , ijaijao . ; *

` Witam Was moi drodzy o dość później porze dzisiejszego wieczoruu . ; 3 ; *
Dzień spędziłam w miłej atmosferze przy promieniach słońca . O godzinie 11:00 wraz z rodziną liczącą 7 osób pojechałam do Deczna nad jezioro . Na plaży pełnej ludzi spostrzegłam moją mamę opalającą się na ręczniku dalej od wody . Odrazu do niej poszłam i się z nią przywitałam ; * Razem z Wujkiem Radkiem i kuzynką Klaudią <3 poszliśmy zobaczyć temperaturę wodyy ! . Przyznam Wam , że woda była strasznie zimna . o.o Co nie oznaczało że nie będę się kąpała . ; ] Chwile pobłąkałam się po plaży próbując zabić nudę .. Trochę kopałam w piasku po czym naszlo mnie natchnienie na kąpiel więc zanużyłam się i zaczęłam nurkować :D Było znakomicie ; ] . Do domu wróciliśmy na obiad , zupa ogórkowa dokładnie . ;d Posiedziałam w kompie , pooglądałam tv , i zaczął się grill . Ja zawsze jem kiełbaskę z serem , omniomniom  . <3 Po pysznej kolacji wraz z Klaudia i Sebastianem poszłam skakać na trampolinę . Niestety komary nas gryzły nieubłaganie , poszliśmy do domu . Przyjechał Wujek Rafal z Partnerką ( moją ciocią ) Grażyną i Kuzynem Kubą ;d . Posiedzielismy poczym oni pojechali a ja przebrałam się w piżamę :D . Teraz siedzę na kompie i myślę czy iść spać czy nie ; 3 ; * Zdjęcia może dodam jutro , bo notka będzie na 100 % ale zdj . nie wiem . Teraz idę i życzę wszystkim miłej nocy ; * Dobranoc , Sara . ;d

wtorek, 17 lipca 2012

` Przyjaciółki , ♥

Hej ; )) . Witam Was dzisiaj o dość później porze ; )
Notka będzie z dwóch dni , a właściwie z wczoraj i dzisiaj . Więc zacznę od początku .
Wczoraj o godzinie 15:00 przyszła do mnie Olka ; * i Ania ; * . Miałyśmy wyjść na dwór , lecz mój brat wyszedł nie zostawiając mi kluczy. Najpierw oglądałyśmy tv śmiejąc się , dokazując i robiąc zdjęcia aparatem Aniszynka <33 . Po paru chwilach zaczął padać deszcz razem z gradem ^ ^ . Strasznie się przestraszyłyśmy . Ola wpadła na pomysł aby kupić coś do jedzenia . Razem z Anią poszła do Polo i kupiły chrupki paprykowe , chipsy cebulowe i żelki malinki . = > mmm .. pycha <3 . Gdy zjadłyśmy , przyszedł mój brat , więc poszłyśmy do pokoju mojej mamy gdzie zabawiałam się w fotografa *_* . Zdjęcia wyszły genialniee ! X d . Postanowiłyśmy że wyjdziemy na dwór . Poszłyśmy na orlik , lecz nie byłyśmy tam długo , bo zobaczzyłyśmy swoich wrogów , hohoho . X d i poszłyśmy za bloki porobić kilka zdjęć ; ) Była niezła zabawa , na serio . ; ) Po sesji rzucałyśmy kamieniami w kałuże ! . Każdy przechodzący się z nas śmiał . X dd ale nas to nie obchodziło ; 3 . Bawiłyśmy się razem świetnie ! . Zadzwoniła moja mama , że mam przyjść do domku po pieniądze i kupić bułki lub chleb . = > więc razem z Olką i Aniszynem poszłyśmy do domu . Wychodząc zza bloku spostrzegłyśmy Ani tatę wchodzącego do mojej klatki ! . Ania nieźle się wściekła -.- Wzięłam pieniądze na bułki , również Ania musiała kupić chleb . = d . w Polo również kupilam nam soczki " tuptuś - egzotyczne " . Zaniosłyśmy zakupy spowrotem do domku i Ania wąchała perfumy , ponieważ tata chce jej kupić na imieniny . Jak to Ania stwierdziła " chce ją przekupić " hahha X d . o 21 dziewczyny musiały się zwijać ; < . Pożegnałam się z nimi i wróciłam do domu . Wzięłam się za rysowanie i narysowałam pare bezsensownych obrazków ; d . Zablokowałam sobie konto mms'ami do Aniszyncia i nie mogłam pisać sms'ów X d jaka deprecha wgl .-.- i tak zleciał wczorajszy dzień . Kocham moje przyjaciółki . < 3 ! . Dzisiaj wstałam około 12 . nic nie robienie . Ogarnęłam troche w domu , nie ma co opowiadać . I pojechałam do babci ; * . Najpierw ja robiłam zamek z błota aby pokazać kuzynowi ( Sebastian , 3 lata ) , że też coś potrafię w tej dziedzinie .. ale jednak mi się nie udało ; c skakałam na trampolinie , a potem beka w domu . = > Mam jedno zdj . bo ściagnełam żeby wstawić na nk .

Oto one ! :


Ania , Ja i Ola . < 3

I pisanie Ani na ręce " Aniś < 3 "


Heh , dziękuję laski za ten dzioneqq . < 3
A teraz spadam , bo jest 1 w nocy . ; 3
Elooooooos , 

czwartek, 12 lipca 2012

` Laskowice . ♥

` Cześć Wam . ; ]

Tak jak napisałam w wczorajszej notce na moim blogu , będę pisała tutaj codziennie , oprócz jakiś drobnych wyjazdów . Teraz obecnie przebywam w Laskowicach , gdzie mieszka moja babcia. Jest tu także moja Ciocia Agnieszka i Kuzynka Klaudia <3 . Wstałam dzisiaj parę minut po godzinie 9 , sama się zdziwiłam ! *o*
Włączyłam Disney Channel , gdy Sebastian jeszcze spał. Leciało " Taniec rządzi " . ja wolę Sisi . ; d Zjadłam obiad . co było na obiad ?. Zupa klopsowa . omniomniom . ♥ Potem wraz z Klaudią zaczęło nam odwalać i gadałyśmy po chińsku oraz nagrywałyśmy śmieszne filmiki. XD . Babcia dała nam animowany film , który obejrzałyśmy na komputerze , a teraz nadal siedzę na komputerze *w*
Jutro przyjeżdża tuu mój tata pomagać wujkowi w montowaniu drzwi . łuhuhuhu ; D
lece , lece , lece , lece ! + w niedziele do Pooooooooooooooooooooolci . ♥



ruuumm , gruuum , pruuum , sruuum . ♥

środa, 11 lipca 2012

` Okropna burza !!! .

` Witam Was , w dzisiejszym niezbyt pogodnym dniu .
Dzień zaczęłam od godziny 13 , ponieważ byłam zmęczona ciągłym wstawaniem wcześnie , by jechać do Torunia , lub nad jezioro . Gdy wstałam , odrazu zjadłam gotowy obiad . Była to zupa - żurek , którą ugotowała moja ciocia . ; ) Po obiedzie , zjadłam parę przepysznych Czereśni , przywiezionych dzień wcześniej z Belna , po czym razem z Sebastianem poszłam na chwilę poskakać na trampolinie. Czas zleciał jak opętany , gdy zaczęło grzmieć i padać . Jednym słowem burza !!. Zrobiło się szaro i nic nie było widać . Nie nawidzę takiej pogody -.-. a Wy ?. Wraz z rodziną zaczęliśmy oglądać telewizję i przyjechała moja mama , ze szpitala , ponieważ brat miał zabieg i ciocia i wujek ze sklepu. jak tylko weszli do pokoju , zaczęliśmy zajadać się soczystym arbuzem. mm <3 .Nadal siedzę na komputerze , ale chciałabym już zejść , hahahah .; D Teraz , kiedy są już wakacje [ dla mnie trochę opuźnione ] mogę pisać notki na bloga CODZIENNIE , a w szczególności teraz , kiedy przebywam w Laskowicach u babci . Mam dla Was jedno zdjęcie , z wczorajszej sesji . Na zdjęciu jestem Ja , Sebastian [ kuzyn ] i Klaudia [ kuzynka ] którzy także są u babci na wakacjach . ; ]



+ wiecie że polubiłam bub ? . to takie coś jak fasola , w fasoli po bretońsku .
Więc , ja zmykam .

Życzę wszystkim miłego wieczoru . ; )