środa, 25 kwietnia 2012

Środa ♥ z Anią ♥ .

heeej <3 !
dziś wstałam o 7:17. dość zaspana i wogóle .. no ale pałętając się po domu ubrałam się , uczesałam , spakowałam i wyszłam ! . Doszłam do szkoły , poszłam do Moniki , Kamili , Weroniki i Klaudii i podpisałam się jej na bluzce ! <33 ! haha : d ! Pierwsza lekcja matematyka , a ja nie zrobiłam zadania ! . -.- ! miałam szczęście , bo udało mi się tego uniknąć . Poszłam z Justyną do 19 czytać raporty na echo siódemki , hahah :d. Druga lekcja to polski .. dobra , w dupie ! nie chce mi się opisywać dnia !

                                         PRZEPRASZAM !

ale doszłam do wniosku , że pisanie bloga co kilka dni jest pomyłem beznadziejnym . ! więc już nie piszę ! napiszę dopiero w wakacje ! za 2 miesiące ! elooo <33 ! ♥  ; *

środa, 18 kwietnia 2012

mrrr ♥

Hej . < 3 .
dziś wstałam o 7:13 , nie chciało mi się za bardzo iść do szkoły . no ale to jak zawsze. Ubrałam się , uczesałam , wyszykowałam . Jednym słowem ogarnęłam się ! I wyszłam do szkoły . Przy niej spotkałam Monikę ; * i razem z nią weszłam do szkoły . Zaniosłyśmy plecaki i zaczęłyśmy rozmawiać razem z Weroniką i Kamilą . Szkoda , że rozmowę przerwał nam dzwonek . ; c .. Pierwsza lekcja , była to lekcja matematyki . łatwe , może trudne , nie wiem . Pani mnie nie wzięła do tablicy , jestem niezwyciężona ; > .. Druga lekcja j.polki . Pani oddawała zeszyty i dyktanda . Sara dostała 5 ! XD Jako jedyna z klasy .. oprócz Lipowskiego ; * ; d . 3 lekcja w-f . nie ćwiczyłam . nie musiałam . -.-. Za to poszłam z Roksaną Pani do sklepu po sok i drożdżówkę . Czwarta lekcja to przyroda . Ćwiczenia i okropny film o robalach . Blee -.- ; c .. Piąta i ostatnia lekcja to ekologia . Przepisywaliśmy własne wierszyki na dzień Ziemi . Pani powiedziała , że wszyscy ją zaskoczyli , bo wymyślili naprawdę wspaniałe wieersze : ) . . Ale ja mam wyjątek . Nikola Maliszewska .. ona napisała z książki od j.polskiego -.- to nie sprawiedliwe. ; / .. Po lekcjach poszłam do mamy zapytać , czy mogę iść do Taty . Pozwoliła , ale przywitała mnie w niezbyt fajnym humorze .. Poszłam z Roksaną do szkoły . Siedziałyśmy pod murkiem . Ja , Roksana i Olaff. < 3 ! . W między czasie rozwaliłyśmy mu telefon . wściekł się i powiedział , że jeszcze mnie dopadnie , hahah XD . Poszłam do taty o 14:30 i czekałam do 15:15 pod domem , ale nikogo nie było .. : c ! więc wróciłam do domu. Zjadłam obiad , weszłam na kompa i wyszłam z psem. Teraz siedzę i się nudzę , humor popsuty do potęgi .. eh . ; c ! dziś 3 zdjęcia :



To pierwsze , na maxa nie ogarnięte : d . hahah x d
okej , ja zwijam , Pa . ` Saruuś < 3

'' Chciałabym już weekend " . 

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

siedzę sobie w domu < 3 .

SIEMANOO : P

dziś wstałam .. nie pamiętam o której , ale wiem , że była to 07:00. hah , ubrałam się , uczesałam .. no mniejsza , zrobiłam to , co zwykle. Poszłam do szkoły , nikogo nie spotkałam , rutyna : c .. eh : d
Pierwsza lekcja muzyka . Złamałam obietnicę . Dotknęłam po raz drugi cymbałki .. łeh , łeh ..  : c
Pani powiedziała , że na następnej lekcji będzie pytać z grania , a ja umiem jedną linijkę ; o . i na 30 kwietnia sprawdzian z renesansu ; d .. druga lekcja to był j.polski i niestety Pani wróciła , była w szkole .. pisaliśmy coś o Adamie Mickiewiczu , ponieważ ma on być patronem naszej szkoły . : d Trzecia lekcja to przyroda . Łe , bez sensu bo Pani mówi " otwórzcie ćwiczenia i uzupełniajcie " idzie i włącza telewizor a za chwilę " zamknijcie ćwiczenia , oglądajcie film " . hahahha XD bez sensu ! Czwarta lekcja to w-f . Siedzenie w szatni , słuchanie " oj tam , oj tam " Disco Polo. Daria to ma klimaty XDDDDD ! hahahah : d . I nareszcie ostatnia lekcja to matematyka . Pani mnie wzięła do tablicy , prawdziwy koszmar . Dziś przerwy były dla mnie smutne , ale nie chcę o tym pisać ..  ; c  Poszłam do domu , mama przywitała mnie w złym humorze ; x.. zjadłam drożdżówkę , potem obiad. mama wyszła a ja na kompa ; o . I tak sobie pisałam z : Kacprem , Mateuszem , Olafem , Maciasiem , Portkiem , Alicją , Oliwią , Oliwcią , Piotrkiem .. . Wyszłam z psem . Poszłam do Polo i kupiłam sobie ostrą zupkę chinską i tymbarka . a na kapselku " od tej pory jestem twój " . hahah : d . szczere .. XD . i tak sobie siedzę , lekcje odrobiłam , jutro 5 .

a tu macie zdjęcie takiej jednej dziewczyny , z którą moja przyjaciółka Oliwia ma sobie coś wyjaśnić . może ją kojarzycie :

Zaremba : d

okej , ja idę spać , bo jest 22:17 , a rano do szkoły . -.- znów -.-

Pa , ` Saruuuś < 3 .

piątek, 13 kwietnia 2012

arrr < 3

witam , siema , elo : *
więc dziś wstałam o 7:03 , ubrałam się , uczesałam i tak sobie poszłam do szkoły : d 
w połowie drogi spotkałam Monikę a później Wiktorie Umławską < 3 !  doszłam do szkoły i zabrałam się za pisanie " echa siódemki " , bo wczoraj kompletnie zapomniałam ; o ! hahah : D jeszcze rozmawiałam z Moniką , Kamilą , Elizą , Agą , Klaudią i Moniką. Pierwsza lekcja w 27 angielski . Pisanie liścików z Roksaną . Pani mówi What time , a Roksana krzyczy What the fuck . haha :d Pani zwróciła jej uwagę i będzie po lekcjach siedziała . : )  druga lekcja w 22 też angielski : d ! hah , na połowie mnie nie było , bo mówiłam z Justyną echo siódemki ; > . Trzecia lekcja to polski w 21 ale nie było Pani i przyszła do nas Pani Wicedyrektor i zaproponowała , abyśmy sobie rozmawiali , ale w ciszy . Czwarta to w-f , siedzenie w szatni i ustalanie , kto gra jaką rolę w jak to nazwała Nikola " pornolu , pornólku " ! hahah : d a potem matematyka , Pani nie ma czyli historia i jeszcze jedna historia i do domu : ) Poszłam z Roksaną. : ) ! chwilę u mnie była a potem się zmyła i weszłam na kompa i tak sobie siedzę ; d ! Pokłóciłam się z Anią , ale to nic . Piszę z Oliwią , Roksaną , Kacprem i Elizą ; > 

jedna foottt .z dziś . < 3 !

hahaha , jaki sznek : P

okej , Pa. 

` Saruuś < 3

czwartek, 12 kwietnia 2012

eoueoueou : d

siema , siema ; *
dziś wstałam o 7:01 , wstałam , ubrałam się, uczesałam i wyszłam do szkoły : d poszłam najpierw do sklepu ,, Polo '' po obiecane Piotrkowi żelki <3 ! a potem do szkoły. Spotkałam Majkę i Olafa i doszłam z nimi . Pierwsza i druga lekcja INFORMATYKA ! :d  pisanie tekstu , poprawianie i gadanie z Roksaną i Alą . trzecia historia . Pisanie notatki , dostałam 4 ! XD !yeeah ; * . czwarta przyroda. uzupełnianie ćwiczeń i ogólnie spoko. piąta rela , pisałam list do Elizy . A potem dowiedziałam się , że można iść do domu , bo nie ma pań . Szalałam z radości . Postanowiłam zostać jeszcze godzinę i się nudzić z Darią , Alą , Olafem i Roksaną. Szedł taki Pan a Daria krzyczy " Patrzcie Rykoś idzie " . a on " Do dyrektora mam iść ? iść ? " hahaha  : d ! jaka beeeeka ; ) a teraz siedzę i się nudzę i chyba zaraz idę lekcje robić ---- > ale to było śmieszne , jeszcze bd siedzieć.

zdjęcie z dziś , w Roksany czapeczce : )


a teraz Pa. < 3 !

Saruuuś ; *

środa, 11 kwietnia 2012

hahhahahahahah : d

witam narazie jedną czytelniczkę ; )
Dziś prawie spóźniłam się do szkoły , bo wstałam o 7:30 a zwykle o tej godzinie jestem już w połowie drogi . Poszłam do mamy prosić , abym nie musiała iść , no ale nie dało się .hahah : d Więc się szybko ubrałam i uczesałam i tak jakby pobiegłam do szkoły. Doszłam tam o 7:53 , na szczęście zdążyłam  : d  Pierwsza lekcja , to planowa matematyka , ale nie było Pani i trzeba było uzupełniać ćwiczenia z przyrody. PFF ! Przepisywałam lekcje z polskiego a przyrode odłożyłam .. Druga lekcja , planowy polski ! Też Pani nie było . I można było robić co się chcę. Ja sobie rozmawiałam z Roksaną i z Piotrusiem ; *  Trzecia lekcja w-f . Nuda , nuda , pół lekcji na materacu a drugie pół w szatni . Czwarta lekcja to przyroda , nie opisuje. a Piąta i ostatnia to ekologia. NUDA ! w między czasie odpały na przerwach . z Roksaną i Piotrkiem < 3 ! Poszłam do domu właśnie z nimi. Kupiliśmy sobie lody w Lidlu ( lody - bez skojarzeń ) . I do mnie do domu. O 14:00 poszłam razem z nimi do dentysty : d wogóle masakra jakaś ;// ! Potem do domu i musiałam pożegnać się z nimi , bo jechałam do mojej mamy szefa , bo on ma 4 - letnią córeczkę i jest chora i miałam się z nią zająć. Zrobiłam to XD . O 18:00 przyjechałam do domu i odrazu poszłam do sklepu i na kompa. Pocieszałam Dydusia , Pisałam z Piotrkiem i Roksaną , pogodziłam się z Lachciarą i pokłóciłam z Kacprem : d a teraz idę spać. Zdjęć niestety nie mam żadnych , no ale jutro bd napewno : d !
To ja idę , Pa.

` Saruuś < 3

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Poniedziałek - z Dusią i pożegnanie ♥

`, witam ; )
dziś wstałam około 9 ; 00 , bo musiałam pożegnać się z Wujkiem , Ciocią i Kuzynem . Wracali do Dani , bo tam pracuje wujek i ciocia. Ubrałam się i zjadłam kawałek Ciasta ... no dobra , 2 kawałki ; )  Przyjechał Wujek z Gródka i czas było się żegnać .. : c   Szybko się pożegnałam , ponieważ było mi przykro. Wróciłam do domu i na chwilę na kompa. Potem do sklepu , żeby przetestować nowe rolki : D ! fajneee XD ! o 14 po lody , a teraz siedzę. i ogl. jest mi przykro , bo Ciocia , Wujek i Dusia wracają dziś do Łodzi : C !
zdjęcie z Dusią :

ona w nowej fryzurce , ja też , ale nie widać : D
okej , Pa.

` Saruuuś < 3

piątek, 6 kwietnia 2012

` Piątek - dzień z Olą , Anią i Oliwią ♥

` witam wszystkich czytelników ! < 3
dziś byłam na noc u Niusi ( Ani Łobockiej ) . Wstałyśmy około 12:00 . ubrałyśmy się , zjadłyśmy śniadanie i weszłyśmy na kompaa : d. o 14:00 miałyśmy spotkać się z Oliwią i Olą , ale Ani mama nie chciała nas wypuścić bez obiadu , więc zjadłyśmy pierogi i naleśniki i o 15:30 wyszłyśmy na dwór. Przed blokiem czekała już Ola . Biegłyśmy , żeby Oliwia się nie obraziła o spóźnienie. Gdy się spotkałyśmy postanowiłyśmy iść do Polo po soczki .Ja poszłam do domu się przebrać a potem sama do Polo po chleb. Spotkałam dziewczyny i poszłyśmy na orlik. Oliwia pokazywała nam napisy różne . a Potem do Kauflanda i Chińskiego w Multi Boxie ! : d
Nadeszła 17:00 gdzie musiałam wracać do domu. Pożegnałam się z dziewczynami i poszłam do domu. Musiałam iść jeszcze z psem a potem pieszoo na zebranie . 2 g. w tym występ. a potem do babci. no i tak sobie siedzę. zdjęć nie mam , bo u babci jestem . Pa. < 3    ` Saruuś < 3

czwartek, 5 kwietnia 2012

czwartek - dzień z Oliwią ^^ i Niuśką ♥

`, siema , siema < 3
wstałam o 9:38 chociaż miałam wstać o 9 , bo miałam sprzątać , żeby wyjść na dwór. wstałam , ubrałam się i ogarnęłam . Posprzątałam w swoim pokoju , ale uwierzcie mi , nie było łatwo. Weszłam na gg , bo Niusia mnie poprosiła ♥ ! Oliwia napisała , czy mogłaby u mnie spać. NIE LUBIĘ OSÓB KTÓRE SIĘ WPRASZAJĄ ! ; /  . A i tak umówiłam się z Aniuuuś <  3 ! Po 13 przyjechała Lachowa z Gruczna. Poszłyśmy na orlik .Wiedziałyśmy tam jej chłopaka ( Radek Furtak ) ! Ale wróciłyśmy się do Polo po żółte frugo. mmm . ; d I znów na orlika : ) Po 14 dołączyła do nas Ania i poszłyśmy do Polo po czekolade i żelki a potem do mojego taty , bo ma dziś urodziny. Najlepszego Tato ! ; *  dałam czekoladę i złożyłam życzenia po czym Oliwia i Ania zaśpiewały 100 lat, jaka beeeeeeeeeeeeka XD ! okej , potem do Oliwi babci , po coś tam ... dobre cukierki i znów na orlik. cofnęłyśmy się bo szła Marika ... i do Polo na winde . Potem rzucanie i pisanie kamieniami i szklanymi  butelkami . Wreszcie nadeszła 18 : 10 gdzie musiałam zwijać do domu. Szłam na pamiątkę. Ale debilnie wyglądałam. Poszłam przez Galerie gdzie spotkałam jeszcze Oliwie i Anie .. wyśmiały mnie -.- ! -.- ! no ale mniejsza .. 0.o . spotkałyśmy jeszcze Gałcie , Nikole , Cyche i Makusia ♥ ! Pamiątka trwała godzinę po czym się ubrałam i wyszłam razem z Anią która czekała na mnie w środku ; d Poszłyśmy do mnie , bo musiałam się spakować do Ani na noc ♥ ! Niestety nie wzięłam kluczy a u mnie w domu nikogo nie było i czekałam z Anią na klatce 1,5 g. ! ; / // !   ; dd   Gadanie o pijjjakach ; o ! Wreszcie przyszedł mój kochany brat a Ania miała ochotę go zabić : d spakowałam się i poszłyśmy do TESCO po chipsy XD o 23 : d ! teraz je jemy . zapowiada się dłuuuga noc . nie mam zdjęć więc to wszystko. Paaa <  3 ! Sara ♥

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

` Poniedziałek - dzień z Anią ♥

` hej , hej ; *
dziś wstałam o godzinie 6:50 ( szybciej niż zawsze ) . wzięłam ciuchy i poszłam do łazienki się ubrać , uczesać i ogólnie przygotować do szkoły . w szkole byłam o godzinie 7:25 ! wiem , pospieszyłam się x d
miałam muzykę , szwędałam się sama po szkole , ale nareszcie przyszła Kamila i Oliwia i razem poszłyśmy na schody gdzie czekała Monika . chwilę rozmawialiśmy aż usłyszeliśmy dzwonek i zobaczyłyśmy Panią która wchodziła do klasy . najpierw podawała nam hasła do krzyżówki a potem mieliśmy grać na cymbałkach ; d masakra , jakieś wgl. nuty dziwne . Pani na koniec lekcji mnie zapytała czego się nauczyłam . zagrałam dosłownie kawałeczek a Pani mówi do mnie " ale się popisałaś " pf .. wisi mi granie na CYMBAŁKACH : D
2 lekcja chyba j. polski. O M G ! a przygotowania do testu , nuda -.- 3. przyroda . to było też przygotowanie do testu . 4. w-f ! nuda , siedzenie w szatni i gadanie na debilne tematy z dziewczynami ; d  5. matematyka . Pani  wzięła mnie do tablicy wgl. brak słów ! x d . 6. wdr , Pani mówiła bardzo poważnie , zaciekawiła mnie ta lekcja . no i do domu . w domu na kompa , do Polo. umówiłam się z Anią i do mnie przyszła. jadłyśmy chipsy , piłyśmy soczki , pisałyśmy z ludźmi i wgl ; d czas minął a ja zabrałam Ani telefon -.- nie było mi do śmiechu jak mnie biła. ale powiedziałam jej obraźliwe słowo i sobie poszła -.-  komp, do Polo trochę zakuwania i już wieczór. przed chwilą się wykąpałam i zaraz idę spać.

2 zdj.

 na koniec tekst Dari " papatki " !  dobra , po mojemu ! nara ! ; d

niedziela, 1 kwietnia 2012

` hm .. nic ; D

` eloo ;d
dziś wstałam o 9:15 bo mama mnie obudziła. ;/  ubrałam się i pojechałam na zebranie . o 12 wróciłam do domu. przebrałam się i wraz z mamą wybrałyśmy się do Multi Boxa ! szału nie ma w tych sklepach , zresztą na drzwiach otwartych prawie te najlepsze rzeczy wykupili -.-  ja kupiłam sobie bluzkę a mama apaszkę. wróciłyśmy i pojechałyśmy do babci . nie ma co opowiadać , zaraz jadę do domu . jutro szkoła , 5 lekcji . narazie ; d

` nuda ; d

` siema ; d
z wczoraj ta notka.
wstałam o 9:35 bo obudził mnie brat , mówiąc , że kupił mi zapiekanke , bo wczoraj prawie nic nie jadłam . wstałam o koło 1 , ubrałam się , uczesałam i zjadłam tą zapiekankę ! napisałam do mamy , czy mogłabym pójść do Ani . ZGODZIŁA SIĘ : D  o 14:40 poszłam koło biedronki , bo tam się z nią umówiłam. w biedronce ona i ja robiłyśmy zakupy. moim zadaniem było kupić pierogi dla brata na obiad ; dd ! po zakupach poszłyśmy do mojego domu zostawić to co kupiłam i jeszcze iść z psem. zadanie nie było łatwe , bo padał GRAD : DD  w wiosne grad ! wow XD  no dobra , poszłam z nim i poszłyśmy do Niusi. u niej odrazu na nk , gg , youtube itp. jadłyśmy chipsy i piłyśmy soczki które kupiłyśmy wcześniej w biedronce.  ; )  potem robiłyśmy zdjęcia itp. czas zleciał do 20:00 gdzie szykowałam się do domu . jak przyszłam musiałam iść do Polo XD potem zjadłam kolacje , do 1 w nocy na kompie i spać. zdjęć nie ma ! naraa ! ; D