czwartek, 22 listopada 2012

Gwiazdy Disco

hej hej ; )
Jeśli chodzi o tytuł dzisiejszej notki, to w środę nareszcie mamy otrzęsiny. Czemu 'nareszcie'.. inne szkoły miały już na początku listopada i wydaję mi się że jesteśmy tylko jedyną zacofaną szkołą. No i każda klasa musi przebrać się za jakiś gatunek muzyczny i niestety na naszą klasę przypadły gwiazdy Disco. Duże peruki,     dzwony, kolorowe ubrania. Mi kojarzy to się z jazdą na wrotkach do piosenek Elvisa Presleja :D nie wiem jak to się piszę więc mniejsza. A ogólnie szkoła dzisiaj poszła mi w miarę sprawnie ale strasznie się dłużyło. Dostałam 5 z geografii i się cieszę. Mam zdjęcie robione chyba 3 dni temu, które wam tu teraz dodam. Zdjęcie robione było w efekcie nudyy !!! .


Jest szare i strasznie mi się podoba. Nie wiem jak Wam ; ) Teraz odrobię lekcje przy odrobinie kakaa i może coś poczytam ? Się zobaczy .


Takie małe podziękowanie dla Was filmikiem u góry . Pozdrawiam :33

środa, 21 listopada 2012

Nareszcie regularnie ! ; p

cześć Wam kochani ! ; )
Przyznam się, że już dawno nie pisałam notek, za co Was strasznie przepraszam. Głównymi powodami dla których to robiłam była niechęć i brak czasu spowodowany szkołą i ciągłymi sprawdzianami. Mimo ciągłego poganiania postanowiłam znaleźć czas na regularne notki pisane dla Was. Od dzisiaj będę pisała je codziennie chyba że na prawdę wypadnie mi coś nagłego, co spowoduje niemożliwość pisania, co się pewnie nie stanie, więc nie bójcie się. ; ) Zdjęcie po długiej, strasznie długiej przerwie jest typowo robione jakiś czas temu, więc nie marudzić, bo nie mam z teraz . :D
Zdjęcie mi się podoba, zostało zrobione za Kauflandem przez: Ania Łobocka :33. Dzisiaj miałam 6 lekcji i zostałam chwilę z Ewą, koło szafek. W kościele odbył się koncert osób mieszkających w Niemczech. Jeju, jakie oni mają śliczne głosy, są mili i serdeczni, a nie jak ludzie z Polski ciągle marudzą i narzekają. No ale cóż, co nam innego zostało. Nie dziwie się, heuheu ; ) . Jutro mam na 9 i zacieszam ;d . Na koniec zostawiam Wam jeszcze jedno zdjęcie zrobione też jakiś czas temu właśnie z Anią :33 .
Wydaje mi się, że czas było by się pouczyć i chyba tak zrobię. Miłej nocy Wam życzę kochani ; ** .