piątek, 18 maja 2012

` Piątek - dzień z Anią ♥

` witaam <3 .
dziś dzień spędzony strasznie , ale od drugiej połowy już było dobrze. Lekcje jak zwykle na 8:00 . masakra ; /  na lekcjach było okej + jeden mały incydent ; x ale to z kolegą. Razem z Kwasem , Darią i Anią po lekcjach wymyślałyśmy wierszyki o znanej FRYTCE XDDD . Razem z Darią poszłam do sklepu za 2.90 , kiedy Aniucha poszła se jakieś buty wybrać , a i tak ma ciulowe , sama powiedziała :D . i czekała u mnie pod klatką , kiedy ja zabawiałam się szczotkami w chińskim XD. poszłam do domu , żeby moja najlepsza , najukochańsza przyjaciółka się nie zaczekała <33 i tam coś jadłyśmy x dd . potem poszłyśmy na dwór i spotkałyśmy Wiktorięę Umławską , która chciała iść na stadion ,a gdy powiedziałyśmy , że nie , zabrała ani kartę od telefonu i nie chciała oddać . Kartę mamy , Ania jest na noc . narazie ; >


elo zioma ; dd

czwartek, 17 maja 2012

łohoho :D

czeeść. <3
dzisiaj było naprawdę świetnie , oprócz tego , że do szkoły jak zwykle na 8:00. Nie było pani z przyrody , i oglądaliśmy film o tańcu. Zaliczyłam również razem z Kwasem glebę , bo mnie pchał. zdarłam sobie skórę z ręki , i łokcia , oraz mam siniaka na prawej ręce. Oprócz tego , dostałam 5- z historii za pracę na lekcji i zacieszałam. Pani brała osoby z naszej klasy , które pisały po murze markerem , haha :D. dostało się Roksanie , ale potem zmyła to z innymi rozpuszczalnikiem ; ) na obiad miałam pierogi , bigos i parówki i to razem tak połączone. Teraz siedzę i się nudzę , ale zaraz lekcje trzeba odrobić i obowiązki czekają XD .
mam jakieś zdjęcia .. różneee .

                                             nudaaa : P
                                                   odbicie , bo mega nudaa :D
                                                    GERBER <3
                                                             tapeta moja ; ***
                                                       chińczyk , około 23zł.
<3

środa, 16 maja 2012

joł , joł ; d

Y. siemanko <3.
dziś wstałam , bardzo leeniiwaa o 7:14 XD.. ubrałam się , uczesałam , z reguły zrobiłam to co zawsze , ale poszłam jeszcze do mamy po podpis , ponieważ w poniedziałek jest wywiadówka w szkole -.-
wyszłam , szłam jakoś dziwnie pokręconą drogą , ponieważ nie chciałam napotkać się na różne osoby. Przy szkole , spotkałam Milencię <3 , Olę i Paulinę , które również szły do szkoły. Rozmawiałam 5 min. z Kamilą , Kamilą , Darią , Weroniką , Moniką , Alicją i Justyną , po czym zadzwonił dzwonek na lekcje. Pierwszą miałam lekcje matematyki . Nic takiego się nie wydarzyło . Mamy powtórzenie wiadomości . Ja pisałam na tablicy jedno z zadań. druga lekcja do j.polski. Pani Kaźmierska oddawała sprawdzian , z którego dostałam 4. trzecia i nareszcie i na szczęście ostatnia lekcja to w-f. siedzenie w szatni , śpiewanie przeróżnych piosenek z Darią i Roksaną , takich jak " stalowa rura , aniele , nirvana , pokaż cycki :D ". potem zostałam jeszcze godzinę z nimi po lekcjach , i tam wogóle już było strasznie , do każdego " pokaż cycki " , gadanie  . hahah XD ! . nie zapomnę tego dnia . <3 ! . Poszłam do mamy , dała mi serweta i pieniądze na bułki. Poszłam do domuu , i tak po drodze myślałam , że zobaczyłam moją babcię : >  pomachałam jej , ale nie widziała. przeszłam obok niej i okazało się , że to ona , i że mnie nie widziała. Właśnie czekała na autobus , bo szła od fryzjera , ładną ma fryzurkę ; )) . poszłam do domu , ogarnełam , usiadłam na kompa , i tak sobie siedzę. muszę poczekać do 16 , bo przyjdzie po mnie Olaa <3 i Ania <3.
a na razie Pa. <3 .


poniedziałek, 14 maja 2012

` bum , cyk , cyk w kominku ^ ^ l


` cześć.
dziś zaczynam z nieludzkiej nazwy mojego posta , ale wykorzystałam go dlatego , iż każdy chłopak w mojej klasie tak mówi ! . i robi coś rękoma , ale już nie będę tego tłumaczyła . Dziś wstałam o godzinie , 7:11 , nie chciało mi się , bardzo !. wstałam , poszukałam ciuchów , uczesałam , wyszłam do szkoły. Chciałam iść po Alicję , ale ona nie szła do szkoły , masakra D: . Poszłam sama , i poszłam odrazu do Kamili , Weroniki , Moniki i Justyny <3 . z nimi chwilę porozmawiałam , poczym doszła Daria . Była na koncercie Raggafaya , który odbył się w Toruniu , omniomniommm :D .  I zadzwonił dzwonek na lekcjee ! Pierwsza lekcja.
                                                           MUZYKA .
śpiewaliśmy na ocenę , piosenkę " jak długo w sercach naszych " , każdy po jednej zwrotce i refren razem. hah , śmiesznie było. Ja śpiewałam z Darią i Roksaną i dostałam 4. ; )  druga lekcja .
                                                      J.POLSKI .
język polski , pani przesadziła Piotrka , do mniee !! . dziękuję Pani , haha XD . pisaliśmy sprawdzian , który był dość łatwy , na serio. potem , gdy skończyłam rysowałam , i wraz z Piotrkiem i Mateuszem wściekaliśmy się , że mbtm wygrał LEMON , a nie NAJLEPSZY PRZEKAZ W MIEŚCIE. ;/ . trzecia lekcja.
                                                      PRZYRODA .
nic takiego , pani nie pytała , powtarzaliśmy tylko coś o płazach , bo sprawdzian będzie. czwarta.
                                                             W-F .
rzucaliśmy piłeczką palantową , no i dostałam 4 .. Sara rzucać nie umiee :C !  piąta ..
                                                        MATEMATYKA .
Pani powiedziała , że przez nas ponownie zachorowała. Pytała mnie , Roksana mi trochę pomogła i udało się. Nawet się o włosy nie czepiała . aa we wtorek sprawdzian  ..

skończyłam lekcje o 12:35 , i wraz z dziewczynami , Darią i Roksaną posiedziałam w szkole do 14:30 . Gadałyśmy , śmiałyśmy się , marzyłyśmyy , oo ..rogalach z nutellą .. mmm . <3  , potem poszłam do taty i zjadłam budyń . poteem poszłam z Elą do ogrodu , i przyszła niespodziewanie Roksana. Pytała się , po co Mariusz u niej był ? a co mnie to XD . przecięłam się w palec i robiłam zdjęcia. Ja chcę tego ładnego kotkaa od nichhh . <3 ! i poszłam do domu . jak wróciłam , wyszłam z psem i zjadłam obiad. karkówka z woreczka , mniaam <3.  No a teraz piszę sobie z Piotrkiem , Maciasem i Livką  ; d . i mi się nudzi , ale zaraz idę zrobić lekcjee. ; d

fott . ?

                                               z wczoraj , cziss <3.
                                                      minkiii ; d
                                                 skaleczyłam się.
                                                no i co się gapisz ? ; o

idę , Paa.  <3 .

sobota, 12 maja 2012

sratatatata ♥ .

no siemankoo : D ! .
więc dzisiaj wstałam około godziny 12:02 . hah , no tak ,ale o 5 poszłam spać , ponieważ byłam na noc u koleżanki Ani . I jej tata przyszedł o 3 , i zaczął się z nami droczyć , zabierać nam chipsy , kołdrę rozwalać i takie różne , i dzwonił do Ani i " wrzuć monetę " , oraz wysłał jej zdjęcie , jak na wigilii zrobiła zeza i dopisał " postrach dnia i nocy " . hahah XD.  wstałam , i poszłyśmy zrobić sobie zupki chińskie , hah : D ! . ostree miałyśmy , i Ania jak zwykle nie zjadła , oj ona joo ;d ! . ubrałyśmy się , i zrobiłyśmy łóżko. o 14:30 , miałyśmy iść  na stadion , ponieważ był mecz . ale nie wyrobiłyśmy się z czasem , i jeszcze Ola nie chciała z nami iść , ale wkońcu się zgodziła. o 16 ileś , jadłyśmy obiad , pomidorową , była trochę bez smakuu ; P . i usunęłam ani piosenki , które sobie nielegalnie przesłała ode mnie ! ; X .  a za to , ona usunęła mi 6 moich , a ja jej zdjęcia aparatów . i się obraziła , i poszła mnie odprowadzić , do Kauflanda , ale się z nią pogodziłam ; ) . poszłam do domu , i razem z moją mamusią do polo marketuu po zakupy i kupiłyśmy takie pysznee lody < 3 ! mm ; * . i je zjadłam i się położyłam , ale poszłam na kompaa . ; d i teraz tak sobie siedzę , piszę z Jaśkiem , Zarembą , i Klaudią ♥ . idę , Paa . <33 ; ** + zdjęciaaa ; d .






hahah , śmieszne too ; d
idę , narazie ; ) .

sobota, 5 maja 2012

..

` siemano .
dziś wstałam o 11:30 . odrazu się ubrałam , uczesałam i pojechałam do babci . Siedziałam , jadłam obiad , i wogóle tak nudno trochę było . jutro niedziela , nudno będzie , bo mam kare .
narazie .