piątek, 30 marca 2012

` Piątek - dzień z Anią ♥

` hej <3
dziś wstałam o 7:08 , błagając mamę , żeby nie iść do szkoły. ale nie ma bata , nie zgodziła się i musiałam iść. do szkoły na 8:00 tak jak zawsze. -.- ubrałam się , uczesałam i o 07:23 wyszłam do szkoły . doszłam , po drodze spotykając .. nikogo , szłam sama . doszłam , spotkałam Oreo ( Kamil Orłowski ) . zaniosłam plecak i poszłam do Ziemniaka , Moni i później Wery i Klaudii. Pierwsza lekcja i  angielski i druga tak samo . nuda . siedziałam z Nikolą , chociaż miałam z Alą no ale mniejsza. trzecia  lekcja polski , łe Pani gadała nawet nie wiem o czym . 4 lekcja to w-f . siedziałam w szatni gadałam z Zawadzińską , Nikolą i Darią : D 5 lekcja matma , o bosz .. Pani wzięła mnie do tablicy , no ale dałam radę. 6 lekcja i na szczęście ostatnia to historia. pisanie całą lekcję w zeszycie. potem beka z Darią z Lipka bo usypiał biedak . : DD no i wreszcie do domu. poszłam z Darią bo miała iść na przystanek PKS na marianki , żeby mnie odprowadzić , a w między czasie poszłyśmy do tych nowo otwartych sklepów. : D  powiem Wam , że nuda !  x d hah  : P  potem do mnie , bo Daria jednak jechała z rodzicami . poszłyśmy do Polo po zakupy a potem z psem . Chciałam iść koło zielonego baru gdzie umówiłam się z Anią , ale przez obowiązki się spóźniłam ; o . poszłyśmy pozwiedzać te sklepy dokładniej . wszystkie po kolei. niestety w połowie przeszkodził nam deszcz. poszłyśmy do domu i byłyśmy całe mokre ! po drodze weszłyśmy do Polo po chipsy i dwa tymbarki . Ania jabłko mięta a ja aarbuz < 3 resztę dnia u mnie. Prosiłam ciągle moją mamę , abym mogła iść do Ani na noc , ale moja mama powiedziała , że nie i koniec -.- !! no ale spoko . dzięki za dziś Ania < 3  jutro może z Anią i Jessiką na zdjęcia o ile mama pozwoli < 3  okej , ja kończe. < 3 
foootko chcecie . ?  


Z Aniusią <3 

num , to ja idę , Paa. < 3

poniedziałek, 19 marca 2012

` och & ach , jedna wielka NUDA !

` hej , hej < 3 ( mówię do siebie , yeeaa ! ; >
dziś wstałam o 7:06 do szkoły na 8 , nie chciało mi się zbytnio , no ale cóż .. trzeba wstać !
ubrałam się , uczesałam i poszłam . wyszłam chyba o 7:19 . byłam w szkole za dwadzieścia 8. od razu poszłam do Elizy , Klaudii i Agnieszki , a potem doszła Monika.. pierwsza lekcja muzyka . jaka polewa , totalna ! po śpiewaliśmy na ocenę i wylosowałam 2 zwrotkę ,a że jestem chora i miałam chrypkę , nie za bardzo mi wychodziło . no ale jakimś cudem mam 4, looz. druga lekcja polski , nuda totalna , nie ma co opowiadać. trzecia to przyroda . CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM . trzeba było odpowiadać na pytania , ja musiałam robić z Justyną. mamy połowę. 4 w-f. nie ćwiczyłam , bo mi się nie chciało , a za to poszłam z Darią na pocztę wysłać Pani paczkę . Daria poruszyła temat Elizy , dlaczego ja chodzę do niej a nie jestem z Darią , ale ja wolę Elizęę ; > , dobra , potem matma . Eliza twierdzi , że Algebra jest łatwa, ale ja twierdzę przeciwnie. potem do domu. zaczęło mi trochę odwalać , cały czas gadałam " yy .. lubię szyszki " .. masakra ; )  obiad , weszłam na kompa. Pisałam z Olivią , Alicją , Oliwią , Kubusiem , Piotrkiem , Ziółkiem , Klaudią , Nicole , Wiktorią , Amelią , Veroniką i ogl . tak ze wszystkimi . poszłam z psem , do sklepu i znowu na kompa. w między czasie lekcje . ; )  przed chwilą się wykąpałam , muszę jeszcze umyć włosy i idę spać. ; ]
zdjęcia dziś : moje, Wiki i Alicji .



Kocham jee < 3 moje bejbe ; *
okej , ja spadam . ; *  ; d
+ chodzę z Kubusiem .
okee , naq .

niedziela, 18 marca 2012

` ostatnii ; c

` ostatni post w tym dniu , bo narazie piszę tylko dla siebie !  ; >
no ale mam nadzieję , że już niedługo to się zmieni i wgl . hahaha ; D
wczoraj i dzisiaj byłam na dworzu z debilami . a mianowicie Piotrek , Mateusz i Olivka. byliśmy na orliku , w Polo po napój , w Lidlu po lody , w Polo po soczki i tak ciągle gdzieś. siedzieliśmy sobie na ławkach koło Polo .  haha ; D   ktoś zadzwonił do Olivi i pyta się gdzie jesteśmy . myśleliśmy , że to Szczepan , a to był Cinek . przyszedł z Nikolą , Oliwią i Mariką .. i Marika zaczęła sapać do Olivi i wgl .. yy , lol mi jej tak szczerze . a Nikola taka przyjaciółka , a śmiała nam się prosto w twarz .. no mniejsza.  dziś Piotrek ubrał Olivi kurtkę. bosskoo wyglądał . karuzela masakryczna .. nooo nie taak szyybko .  hahah XD
potem przyszła Majka , ale chłopacy nie byli zadowoleni , bo mówili , że rzygają na jej widok . haha xd
jutro szkoła , a Olivia mnie dziś zarażała , nie udało jej sie , szkoda.. zakazany owoc na muzykę , powiedzmy , że umiem , hahaha xd pewnie Pani odda sprawdziany z matmy , oby nie . 1 gwarantowana ; d
teraz jem chipsy , ogl . tak jakoś nudno . no ale posiedze do 20 ,  i pójdę ogarnąć . < 33
zdjęć już nie wstawiam . + Olivia kocham < 33
zwijam , sieeeeeeeema !  ; D

` piątek . ten co był ; D

ostatnio w piątek było zarąbiście. lekcje nudne , przyzwyczaiłam się . haha ;d
no a po lekcjach poszłam mamę prosić , żebym poszła na dwór. ZGODZIŁA SIĘ.
potem poszłam na Diabelce. Ja , Kwas , Olaf , Klaudia i Eliza < 3
graliśmy na ławce w pytania i zadania. ja miałam czy czuje coś do Mateusza , a potem Olaf miał mnie przytulić. haha XD Eliza musiała się całować z Olafem ,.. zazdrosszzcze < 33
musiałam schodzić z tych wielkich schodów. potem do domu -.- na zebranie 2 godz.
i znów do domu ; >
potem Mateusz zapytał , czy chce z nim chodzić !! ; )
a ja , chce , chce , chce ! kochaaam < 33

nie mam zdjęć z piątku , ale wstawie takie moje. ; >




okej , może napiszę już 3 wieczoreem < 33  . nq ! ; d

` Pierwsza notka !! ; D

` hej , hej  ; )

dziś normalnie oblewam , bo założyłam sobie photobloga i bloga ; >
tak , tak , brawa dla mnie .. hahaha XD
dziś byłam na dworzu z Olivią , Mateuszem i Piotrkiem .
byyyło meega , haha , potem jeszcze z Mają , ale chłopacy poszli , bo rzygali na Mai widok . jestem wkurzona na Anię , bo nie chciała iść ze mną na dwór !  Foch -.-
ogl. okej , jutro "zakazany owoc" na pamięć na muzykę. ; >  umiem , całe szczęście.
potem luźne lekcje , a do południa się coś wymyśli . pierwsza notka za mną ! ; DD
Jaa ; ]
może zdjęcie . ?
okej , ja lecę. Pa < 3